50 Questions: Vraag 11

26 Sep

You’re having lunch with three people you respect and admire.  They all start criticizing a close friend of yours, not knowing she is your friend.  The criticism is distasteful and unjustified.  What do you do?

Als ik écht vind dat de kritiek niet correct is, dan zal ik mijn mening wel uiten. Want als ik ergens van overtuigd ben, dan zal ik het wel laten weten. En ik kan mijn vrienden op één hand tellen en dat zijn allemaal mensen die ik enorm waardeer en liefheb, dus als je aan mijn vrienden komt, dan kom je aan mij!
Alles hangt altijd af van hoe iets wordt gezegd. Als die drie stoute mensen nu duidelijk maken dat dat HUN mening is, wie ben ik dan om te zeggen dat hun mening fout is? Ik kan wel zeggen dat ik die mening niet deel, maar daar blijft het dan ook bij. Ben ik dan een zwakkeling?

Geef een reactie

