50 Questions: Vraag 10

19 Sep

Are you more worried about doing things right, or doing the right things?

Wraaaaahhh, ik word bijna gek van de vragen. Ze zijn zo moeilijk om kort en bondig op te antwoorden. Maar daar gaat het ook wel om, I know…

Mijn antwoord zou zijn: beide. Want ik wil zowel de juiste dingen doen, alsook die juiste dingen goed doen.
Perfectionistisch, moi?
Maar als ik dan echt word gedwongen om te kiezen, dan kies ik toch voor dingen juist doen. Hoewel ik graag de meningen van anderen hoor en me er ook best vaak door laat leiden, ik kan zelf ook echt wel keuzes maken. Of dat nu goede of slechte keuzes zijn. Het is wel zo dat wat ik dan kies om te doen ik echt wel goed wil doen. Niet dat mijn doorzettingsvermogen zo fantastisch is, of dat ik een of ander wonderkind ben bij wie alles altijd van een leien dakje gaat, maar als je niet eens je best gaat doen…. Waarom zou je dan ook maar iets doen?

Geef een reactie

