Vraag 8

5 Sep

If the average human life span was 40 years, how would you live your life differently?

Bizar om te beseffen dat mijn leven al voor meer dan de helft voorbij zou zijn… Als ik maar 40 jaar zou leven, dan zou ik om te beginnen om tot mijn 25 ongeveer (nu dus?) full time te werken en vanaf daarna part time. Ik hoef geen zotte dingen te doen, geen verre reizen te maken om gelukkig te zijn, geen massa’s geld te verdienen om weetikveelwat te kunnen kopen, maar meer vrije tijd zou mooi zijn. Meer vrije tijd om me meer bezig te houden met naaien en lessen en workshops volgen. En daarbij zou ik de tijd intenser spenderen met mijn vrouw, hoewel we dat al redelijk goed doen ;-). Zou ik kinderen maken? Hoewel dat altijd mijn allergrootste droom is geweest denk ik toch dat ik kinderen dan aan me zou laten voorbij gaan. Ik zou mijn eigen kinderen op zo’n jonge leeftijd geen wees willen maken, want zo gaat dat als je vroeg sterft.

Geef een reactie

