Vraag 7

29 Aug

Are you doing what you believe in, or are you settling for what you are doing?

Op heel veel vlakken doe ik wat ik geloof. Ik ben weer met een blog begonnen, verwacht een kindje met mijn vrouw, probeer af en toe mijn tijd te steken in dingen die ik leuk vind (niet altijd gemakkelijk met een full time job), maar ik moet eerlijk toegeven dat ik andere dromen heb. Een bed & breakfast in het buitenland, met yogalessen en een klein winkeltje bijvoorbeeld. Ik ben niet van alles wat ik doe overtuigd. Vaak denk ik dat ik het wel anders moet kunnen ook. Met iets meer vrij tijd die overblijft. En toch blijkt zoiets financieel uiteindelijk niet mogelijk. Dus ja, op dat vlak doe ik toegevingen. Maar voorlopig geef ik de moed nog niet op. Het is iets om naartoe te werken.

Eén reactie to “Vraag 7”

  1. waterleeuw augustus 29, 2015 bij 10:22 #

    Volgens mij begint het met het maken van de keus wat je wil. Immers, geen enkele wind waait gunstig voor degene die niet weet welke haven die wil aandoen…

Geef een reactie

